Rettegek, hogy belőlem is hajléktalan lesz
2015. február 17. írta: Despota

Rettegek, hogy belőlem is hajléktalan lesz

depressed-woman.jpg

Reményvesztett olvasónk egy kis városban él, ahol nincs munkalehetőség, az édesanyját elveszítette és már elmaradásban van a lakbérrel és a számlákkal is. Attól fél, hogy az utcára kerül. Ti mit javasoltok neki?

Kedves Szegénység blog!

Talán már el sem tudom olvasni az önök oldalát, ha kiteszik levelemet, ugyanis bármelyik nap kikapcsolhatja a szolgáltatóm az internetet a lakásban. Arról nem is beszélve, hogy már a villanyszámlával is elmaradásban vagyok. Hogyan jutottam el idáig? Mindig elég szerény körülmények között éltünk szüleimmel, saját lakásunk nem lévén albérletről albérletre vándoroltunk, Édesapám 11 éves koromban sajnos meghalt, így ketten maradtunk édesanyámmal. Így telt a gyermek és fiatal korom. Mindig arra neveltek, hogy meg kell küzdenem mindenért. A középiskola évei alatt folyamatosan dolgoztam, majd miután befejeztem, varrónőként dolgoztam 3 éven keresztül. Azután két évvel ezelőtt édesanyám egy balesetben elhunyt, teljesen egyedül maradtam. Ekkor teljesen összetörtem, kórházba kerültem idegösszeomlással, mai napig nyugtatókat és antidepresszánsokat vagyok kénytelen szedni, a munkámat sem tudtam folytatni.

Azóta szinte mindent megpróbáltam, de egyre nehezebb lett a sorsom. Mivel egy kis vidéki városban élek, szinte semmilyen munkalehetőség nincs a közelben, hiába jelentkeztem mindenhova, mindig csak néhány hónapra sikerült elhelyezkednem, pedig elhihetik, minden munkát elvállalok. Takarítottam néhány helyen, mosogattam és ameddig ezek a munkalehetőségek még meg voltak, legalább a számlákat fizetni tudtam. Jelenleg három hónapja vagyok itthon. Az interneten mindenhova elküldöm az önéletrajzomat, de még csak vissza sem jeleznek. Korábban, ameddig volt pénze a telefonomon, hívogattam is az álláshirdetőket, de már nem tudom feltölteni a kártyámat és internetem is bármelyik nap kikapcsolhatják. Nem beszélve arról, hogy a villanyszámlával is csúszásban vagyok, ahogy majdnem minden más számlával. Már nem tudok eladni semmit, mert nincs semmim.

gazar4.jpg

Az önkormányzatnál többször jártam, de semmilyen támogatásra nem vagyok jogosult, közmunka pedig, hiába hangoztatták, hogy legalább az lesz, egyszerűen nincsen. A Munkaügyi Központban meg csak hümmögnek, semmilyen állást nem tudnak kínálni, és álláskeresési támogatást sem kaphatok. Minden kilátástalannak tűnik. Szerencsére a főbérlőm nagyon rendes, de már második hónapja nem tudok fizetni neki, ő sem lehet türelemmel az idők végezetéig. Hogy mi lesz, ezután? Fogalmam sincs. Valószínűleg utcára kerülök.

Talán Pesten könnyebb lenne munkát találnom, mert tényleg nem vagyok válogatós, de egyszerűen nem látom a módját, hogyan tudnám véghezvinni, akár csak a költözést. Senkit sem ismerek ott, aki segíthetne akár csak 1-2 hónapig, ameddig állást találok és összegyűjtök annyi pénzt, hogy ki tudjak venni egy szobát. Bevallom, rettegek a holnapoktól. A legnagyobb félszem, hogy innen már nincs visszaút, pedig tényleg mindent, mindent megpróbálok. Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy nem lehet kitörni ebből a helyzetből, ha az ember nagyon akarja.

Köszönöm, hogy elolvasták.

K. Éva

Elmesélné történetét? Segítségre szorul? Van egy hasznos ötlete? Írjon a szegenyekvagyunk@gmail.com címre !!

Az alábbi témákban várjuk a leveleket:

  1. Elszegényedés
  2. Kilátástalanság
  3. Spórolási tippek
  4. stb.

A bejegyzés trackback címe:

https://szegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr317182471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sandor Akarki 2015.02.18. 02:52:34

Ha szülsz nekem hat gyereket, akkor elveszlek feleségül.

sokasebi · http://pacifictime.blog.hu/ 2015.02.18. 03:31:06

Varrás, takaritás, mosogatás, ezt mind a középiskolában tanulta? Mi a szakmája? Miért nem volt lakasuk, ahogy mindenkinek volt a rendszerváltás előtt? Ezeket hiányolom a leírásból. Amúgy meg irány Anglia!

nu pagagyí 2015.02.18. 06:04:45

Ez a társadalom nem fog rajtad segíteni. Most irtják ki a segélyezés maradványait, nem teszik lehetővé, hogy valaki összeszedje magát, inkább belerúgnak egyet.

Ha maradtak még barátaid, hozzájuk fordulj, hátha segítenek. Ha munkát nem tudnak szerezni, kérj kölcsön és próbálj Budapestre kerülni, ott még van munkalehetőség.

lavór 2015.02.18. 06:23:24

El innen, míg van pénzed vonat vagy repülőjegyre. Az "Ez a hazám" szlogent meg hagy a nagyokosoknak, akik meg tudnak élni havi 45000-ből. Annyi empátia jár egy társadalomnak, amennyit ad. Ha semmit, akkor semmi.

Behajtó70 2015.02.18. 06:49:00

Ismét egy politikaimhangulatkeltő cikk. A 3 kommtjével együtt nyilván nem véltelenül van kint az indexen. Csak nagyon gyenge, az a baj! Valami tanuló megdonálcos írhatta. Nagyon gáz.

Varrónőt keresnek 2015.02.18. 06:50:23

Móron varrónőket keresnek a Lear-ben...

bontottcsirke 2015.02.18. 06:55:17

A legfontosabb dolog az életben a barát. Az fog rajtad segíteni. Az állam meg a család nem.

sántán sándor 2015.02.18. 07:54:26

a vidéki nagy gyártóüzemek folyamatosan munkaerőhiánnyal küszködnek, pl. GE, Bosch, stb. Nem fizetnek rosszul, abból már telik albérletre is, kedvezményes az étkezés is.
közben meg tanulni kell angolul és folytatni ugyanazt a munkát kint, 4szeres bérért.

Bizi Clop 2015.02.18. 07:57:31

Újabb despota-blog? #wontread

no_successful2 2015.02.18. 08:17:24

Szülj 8 gyereket, aztán jöhet a segíl.
Úgy tűnik az még működik.

Benedith 2015.02.18. 08:39:27

Nem tudom mennyire valós a cikk, de én lehet, hogy segítenék anyagilag. Vállalnám Budapesten egy szoba bérlésének költségeit mondjuk 3-4 hónapig. Nem nagy tétel.

Benedith 2015.02.18. 08:40:55

@shitgun: Itt ilyen sorozatgyártás megy? :) Viszonylag új vagyok itt, szóval nekem ez még nem tűnhetett fel.

mindenannyi 2015.02.18. 08:48:53

A felemelkedéshez valami kelleni fog, leginkább szerencse (egy jól sikerült állásinterjú vagy hasonlók), vagy barátok, ismerősök, akik segítenek... hát nem tudom, mivel biztassam a posztolót. 100% önerőből, nulla forintból.... nagyon nehéz lehet. Ha nyelvtudás van, akkor talán tényleg a külföld lehet még egy alternatíva, de az is inkább fejesugrás a semmibe, mert az induláshoz, az ott töltött első pár héthez, kajához, esetleges vízumhoz, pláne az utazáshoz mind pénz kell. Mindenesetre ha veszítenivaló itt már nincs, akkor külföldön talán még midnig jobb hajléktalannak lenni, mint itthon.
Esetleg segélyszervezeteket meg lehet ilyenkor keresni...?

mindenannyi 2015.02.18. 08:52:14

@shitgun: Halvány gőzöm nincs, honnan veszed ezeket, de jó lenne ha valamivel alá is támasztanád. Az hogy a két blogot ugyanaz az ember szerkeszti, még közel sem jelenti azt, hogy minden levelet ő talál ki. A Munkahelyi Terror blogon legalábbis a világ legnagyobb írói fantáziája kéne, x száz-ezer levélnél tarthatnak már.
Jelzem semmi közöm egyik bloghoz sem, csak undorítónak tartom, hogy valaki esetleg segítene, akkor egy patkány mindjárt ugrik, hogy lebeszélje az emberi magatartásról.

sunabajnok 2015.02.18. 08:59:57

Az a baj, ha valaki hosszú távon elszigetelve él (pl szülővel még 40 évesen is) abból borzasztóan nehéz kitörni.
Kellene szakember, aki segít a gyász feldolgozásában, így a szülői függőség is legyőzhető.

komisz_kölök 2015.02.18. 09:08:23

@Benedith: ha igaz a story, es tenyleg Pestre szeretne lepni a hölgy, en is beszallok.
@Despota: kontaktot please

sunabajnok 2015.02.18. 09:18:00

Én töltenék a telefonkártyájára.

Despota 2015.02.18. 09:22:21

@sunabajnok: @komisz_kölök: Küldjétek el az elérhetőségeteket, továbbítjuk.

taxi546 2015.02.18. 09:23:13

Nem kell feltétlenül kitalálni ilyen történeteket, mert sajnos több ezret produkál az élet napjainkban.

Despota 2015.02.18. 09:27:37

@Benedith: Nyilván Te is, sőt, bárki, aki segíteni szeretne és tud. Az elérhetőségeteket továbbítjuk és felvehetitek a kapcsolatot a posztolóval.

Szelid sunmalac 2015.02.18. 09:36:08

Despota!

En is irtam levelet. Kerlek ird meg, hogy lehet a holggyel felvenni a kapcsolatot!

Szelid sunmalac 2015.02.18. 09:38:16

@nu pagagyí: Nem a tarsadalom nem segit. Nekem legalabbis nagyon nem ugy tunik. Hanem a valasztott KEPVISELOINK basznak kepviselni a valasztok erdekeit.

sunabajnok 2015.02.18. 09:38:27

@Despota:
Én tegnap küldtem neked emailt. Azt a közösségépítőst. Az én elérhetőségem megvan.

Despota 2015.02.18. 09:46:38

@sunabajnok: köszönöm, akkor továbbítom az elérhetőségedet és azokét, akik írtak és ehhez hozzájárultak.

KUHULIN 2015.02.18. 09:55:47

Csak szólok, hogy a kép illusztráció, mielőtt még többen ráizgulnátok...! :D
Jó, persze csak viccelek.

Szelid sunmalac! Németországban milyen munkát tudsz neki szerezni? Én is mennék, nem baj, ha nem tudok németül? ;)

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.18. 10:16:41

@Benedith:

"Vállalnám Budapesten egy szoba bérlésének költségeit mondjuk 3-4 hónapig. Nem nagy tétel."

Akkor inkább ezzel a pénzzel juttasd ki külföldre.

Itthon SENKIJE sincs. Ez nyilván azt jelenti, hogy a rokonai-barátai vagy nem tudnak neki segíteni, vagy tudnának, de nem teszik. Én sokmindent láttam már, és ezzel a tapasztalattal az utóbbira tippelnék.

Azt meg nem kéne megvárnia, amíg a prostitúció marad neki az egyetlen lehetőség. Idősebb urak mindig akadnak, akik szívesen felkarolnak magányos nőket, akár úgy is, hogy többen osztoznak ugyanazon a nőn. És még csak el se lehet ítélni őket ezért.

sunabajnok 2015.02.18. 10:20:16

@beszélő majom:
Az csak úgy menne, ha valakihez jutna ki, mert csak munkát szerezni kevés. Se nyelv, se ismerős. Még jobban elszigetelődne.

para_noir 2015.02.18. 10:20:47

Ooops, betaláltam, Despota? Tiltsd ki ezt a nickemet is, többet nem jövök errefele, nyomhatod a bullshited.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.18. 10:27:16

@sunabajnok:

"Az csak úgy menne, ha valakihez jutna ki, "

Igen, valakire rá kellene bízni, és a pénzt se ajándékba kellene adni, hanem lepapírozva azzal, hogy max. 2 éven belül részletekben visszafizeti.

William Kidd 2015.02.18. 10:27:49

Csodalkozom, hogy valakinek semmi oroksege nincs, nem volt ingatlana, szuloknek, nagyszuloknek, senkinek? Nincs egy rokon, barat se? Miert vart eddig, miert nem indult meg Budapestre vagy kulfoldre? Nem tudom miert kell megvarni, amig az ember az utcara kerul? Ha a tortenet nem kamu johet mail es en is segitek Budapesten, amiben tudok, melo, szallas stb.

alphargus@yahoo.hu

cönde 2015.02.18. 11:06:28

@Behajtó70: asszem inkább te vagy a gáz. Így láttatlanban, ugyanúgy ahogy te is láttatlanban nyilvánítasz véleményt

fifibá55 2015.02.18. 11:08:33

"Ekkor teljesen összetörtem, kórházba kerültem idegösszeomlással, mai napig nyugtatókat és antidepresszánsokat vagyok kénytelen szedni, a munkámat sem tudtam folytatni."
Ezt bizony csak gazdagok engedhetik meg maguknak.
Ha nincs ingatlantulajdona, ami a röghöz kötés korszerű eszköze, simán mozoghat az országon belül, hogy elhelyezkedjen, mindegy, hol fizet lakásbérletet. Először ezt kellene megpróbálni, nem pedig külföldre menni cselédnek.

VT Man 2015.02.18. 11:10:05

Kicsit furcsa a sztori, de lehet igaz.

"Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy nem lehet kitörni ebből a helyzetből, ha az ember nagyon akarja."

De! Ha nagyon akarja, akkor ki lehet. De nem könnyű.

Az adatok alapján 25-30 éves lehet?

Budán a babysitter vagy takarító kb. 1000-1400 Ft-ot kér óránként. Jó, ez nyilván nem 8 órás meló, de azért ez is egy lehetőség.

Ha a mosogatás is belefér, akkor viszont simán mehetne London -- nyelvtudás van alapszinten?

VT Man 2015.02.18. 11:11:46

@Benedith:
"Vállalnám Budapesten egy szoba bérlésének költségeit mondjuk 3-4 hónapig. Nem nagy tétel. "

Nem nagy tétel? Albérlet 60-80 ezer/hó, rezsi 20-40, az mondjuk 80 ezer, igaz ez lehet 2 szoba, az "csak" 40 ezer/hó szobánként.

erol 2015.02.18. 11:29:41

@Behajtó70: Persze hazugság ez is, és minden hasonló nyavalygás. Magyarországon mindenki jól él. Aki nem az mocskos hazaáruló, bitang, semmirekellő, lusta, ostoba, deviáns, stb...

Benedith 2015.02.18. 11:33:35

@VT Man: Ezért írtam szobát és nem albérletet. Szobát már 20 ezerért is lehet kivenni.

Girhes macska 2015.02.18. 11:35:18

@VT Man: Nem tudhatod, hogy a kommenter hogyan él.

@Behajtó70: Persze, minden kamu, ami nem arról szól, hogy Magyarország jobban teljesít, ugye? A pártközpontból ez nem látszik, és mint tudjuk, amit nem látunk, az nem létezik. Egybites.

élhetetlen 2015.02.18. 12:00:30

"Ekkor teljesen összetörtem, kórházba kerültem idegösszeomlással, mai napig nyugtatókat és antidepresszánsokat vagyok kénytelen szedni, a munkámat sem tudtam folytatni."
Kedves kommentelők, ilyen állapotban levő embernek ne ajánlgassátok a külföldet. Egy olyan újrakezdés egy stabil embernek is nehéz. A jó tanácsok segíthetnek (nekem ötletem sincs), de ártani ne ártsatok.

vénkujon 2015.02.18. 12:27:13

@Behajtó70: na huss vissza viki seggébe

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.18. 12:42:51

@élhetetlen:

"mai napig nyugtatókat és antidepresszánsokat vagyok kénytelen szedni"

A vegyszerekről persze le kell szokni. Ezt egy drámai huszárvágással, egy radikális környezetváltozásal könnyebb elérni, mint azzal, ha évekig tutujgatja magát az orvosokba kapaszkodva és a vegyszerektől függve.

KUHULIN 2015.02.18. 12:46:31

@beszélő majom: Ráadásul komoly mentális problémákkal Budapesten sem könnyű állást szerezni (bár én pont ismerek egy "full"-bolond nőt, akit valahogy mindig felvesznek nem is rossz helyekre, de hamar kiderül, hogy kissé "furcsa")...

Benedith 2015.02.18. 13:24:05

@Despota: "továbbítom az elérhetőségedet és azokét, akik írtak és ehhez hozzájárultak."

Ezzel csak ez a baj: "Talán már el sem tudom olvasni az önök oldalát, ha kiteszik levelemet, ugyanis bármelyik nap kikapcsolhatja a szolgáltatóm az internetet a lakásban."

Telefonon sincs pénz... nekünk kellene megkapnunk a hölgy adatait, hogy fel tudjuk keresni.

Booker DeWitt 2015.02.18. 13:42:19

Szerintem ez igaz sztori. De a külföldet nem ajánlanám, mert ahhoz is pénz kell. Ott is kell enni, lakbért fizetni, forintban ez több százezerre rúg.

Palladrin 2015.02.18. 13:51:27

Valaki töltse fel a kártyáját, hogy lehessen hívni.
Külföld nem jó, mert az első 3 hónaphoz kell minimális tőke, akárki akármit is mond. Vagy külföldön még jobban átverik a palánkon és akkor még haza sem tud jönni.

DIldiko 2015.02.18. 13:56:54

@sunabajnok: Én úgy értelmeztem a leírottakat, hogy a lány kb. 23 éves lehet. A középiskola után 3 évig varrónőként dolgozott - gondolom, ez a szakmája, majd édesanyja 2 éve meghalt. nem említi, hogy időközben eltelt volna akárhány év.

sunabajnok 2015.02.18. 14:18:01

@DIldiko:
Akkor koravén sajnos. Huszonpárévesen pedig nagyon elszigeteltnek kell lennie valakinek, ha nincsenek barátok sem. Bármennyire nem hiszitek el, rengeteg ilyen ember van :(

candusrocks 2015.02.18. 14:31:19

Én tavaly 3 hónap alatt veszítettem el a szüleimet. Anyát érettségi előtt egy hónappal, apát szóbeli után 2 nappal. Az tény, hogy nálunk nagy a család és próbálnak segíteni, amiben tudnak, de én is igyekszem a magam saját, önálló lábára állni. Kedves levélíró! Nem engedheted meg magadnak azt a luxust, hogy gyógyszereken élj! Tapasztalatból mondom. Nem kell elnyomni magadban mindent, sírj, ha sírni kell, de muszáj talpra állnod, amennyire csak tudsz. Máskülönben a saját nyomorodba fogsz beledögleni -és itt most nem csak a fizikai, hanem a lelki részét is írom a dolgoknak. Először is próbáld meg elhagyni a gyógyszert, mert az nagyon nagyon nem jó! Én nagyon ritkán, havi 1x maximum, amikor rámjön egy pánikroham, beveszek egy frontint -abból is a leggyengébbet. Vagy elmegyek futni, és a másodikat jobban preferálom. Neked tényleg az kéne, hogy felköltözz Pestre, itt azért elég sok lehetőség van.

élhetetlen 2015.02.18. 14:32:03

@beszélő majom: „A vegyszerekről persze le kell szokni. Ezt egy drámai huszárvágással, egy radikális környezetváltozásal könnyebb elérni,”. Gondolom, ezt azoktól tudod, akik abbahagyták a gyógyszer szedését, aztán öngyilkosok, vagy gyilkosok lettek. Mi van? Nem csak hülye vagy , hanem jehovista is?

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.18. 19:30:15

@élhetetlen:

A dilibogyókat nem a jehovisták, hanem a scientológusok tiltják, seggfej.

A témához meg akkor ugass, ha volt szerencséd az említett gyógyszerekhez, és el tudod mesélni, milyen módszerrel tudtál megszabadulni a függőségedtől.

A posztoló ugyanis nem pszichiátriai eset, hanem "csak" egy, a feldolgozatlan gyászmunkájával és a rá szakadt felelősséggel magára maradt, kétségbe esett nő, akinek ezelőtt 2 évvel a megfelelő terápia biztosítása helyett a szokásos módon a szokásos recepteket nyomták a kezébe, és csesztek rá, hogy mi lesz vele.

folyamikomp3 2015.02.18. 23:33:39

Kedves Levélíró!
Az első lépést megtetted a helyzeted változtatására azzal, hogy levelet írtál, és segítséget kértél.
Végigolvasva a kommenteket azért így összeállt a kép. Az a helyzet, hogy tényleg szakember segítségére lenne szükség. Bizony muszáj lesz kezedbe venni a sorsodat, mert ha csak otthon ülsz, és várod, hogy lesz munkád, akkor azzal előrébb nem fogsz jutni. Sajnos a bizonytalanság és a pénztelenség az tényleg nagyon le tudja húzni az embert. A depresszió ellen az egyik tényleg jó módszer a rendszeres testmozgás, az endorfinokat vagyis boldogsághormonokat termel. A gyógyszerek rendszerint csak elnyomják a tüneteket, és sokszor zombit csinálnak az emberekből. Mindenesetre egyik napról a másikra teljesen elhagyni is veszélyes lehet, sokszor akár veszélyesebb is lehet, mint folyamatosan szedni. Ahogy kezdesz magadhoz térni, valószínűleg úgy lesz szükség egyre kevesebb gyógyszerre. Azt nem hiszem persze, hogy a lakóhelyeden semmi munkalehetőség nincsen, sokszor meg kell keresnie az embernek azt, hogy milyen munkát is tudna elvállalni. Rendszerint nemcsak a meghirdetett állások léteznek, rengeteg állást meg sem hirdetnek, van úgy hogy meg kell kérdezni, hogy nincs-e egy helyen munkalehetőség, aztán kiderül, hogy mégis van. Példának okáért én egy kis faluban lakom, ahol a fölös munkaerőt zöldségtermesztő és feldolgozó vállalkozók szívják fel, és sokan megfordultak már náluk, akik egy darabig nem kaptak jobb munkát. Elképzelhető, hogy a környezetváltozás is segítene. Abban meg biztos vagyok, hogy azért valakit elő lehetne kaparni, aki tudna segíteni, akár a költözésben is, és talán ideiglenes szállás is lenne nála, amíg mondjuk Pesten nem találsz egy biztos helyet, ahonnan lehetne építkezni, utána pedig eldönteni, hogy merre tovább. Mindenesetre a nyelvtanulás soha nem kidobott pénz és erőfeszítés.
A külföldet én sem javasolnám, szerintem most túl nagy ugrás lenne.
Szerintem azért nagyon fiatal vagy, hogy azon tipródj, hogy az utcára kellene menni laknod.
Biztos vagyok benne, hogy menni fog! Sok sikert kívánok!

élhetetlen 2015.02.20. 18:10:14

@beszélő majom:
A stílusod egyre kifinomultabb. „A dilibogyókat nem a jehovisták, hanem a scientológusok tiltják, seggfej.”. Képzeld, tudom. Amiért a jehovistákat írtam, az azért volt, mert ők is elég elvakultak akkoz, hogy végzetes dolgokat kövessenek el. Ismertem egy srácot, 17 éves volt, mikor pszichiátriai kezelésre került. Ez egy hétfőtől-péntekig intézmény volt, hétvégére kiengedték. Aztán Jehova tanúja vallású anyja úgy döntött, nem viszi vissza, kivette a suliból is, mert majd a „közösség” segít. Fél év múlva, mikor a nagyanyja pampogott valamit Jehova tanúi ellen, akkor baltával agyonverte. 15 év kényszerkezelés, most kinn van, szedi a bogyóit, anyja már nem él, nincs, aki azt mondja, hogy ne szedd, elvan.
„A posztoló ugyanis nem pszichiátriai eset”. Te már csak tudod. A pszichiátriai esetté válást sok minden kiválthatja, ha a hajlam adott, pl a serdülőkor, vagy egy trauma. De te biztosan jobb vagy az orvosánál.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2015.02.20. 23:51:23

@élhetetlen: sok mindennel nem ertek egyet amit beszelo majom leirt, de a te utolso mondatoddal sem tudok.
Sajnos antidepresszanst, nyugtatokat gyorsan, konnyen es rutinszeruen irnak fe az orvosok. Az allapotot ritkan kovetik, es a meg ritkabb esetben hallasz olyat toluk h "maganak jot tenne egy kis mozgas, pszichologus, beszelgetes, barmi - gyogyszer helyett".
Nyilvan van olyan eset is, amikor muszaj gyogyszert szednie valakinek, de azt elhiheted, hogy nagyon sok "nem muszaj" eset is van kozottuk. Tobb embert lattam gyogyszer mellett munkakeptelenne valni (tipikusan panikbetegeket - a gyogyszer nem segit, dolgozni mar nem tud, elhagyni nem meri, az orvosa sem javasolja - es ez itt kb a tortenet vege is).
A gyasz feldolgozasanak segitese helyett antidepressansokat tomni egy fiatal lanyba szerintem kozeliti a bun fogalmat.

zsemlegombóc 2015.02.23. 09:38:00

Kedves Levélíró,
van a Facebookon a Szárnyas Fejvadász oldal, ahol az álláshirdetéseket legtöbbször maguk a munkaadók rakják ki az oldalra. A történeted elolvasása után láttam egy varrónőknek szóló hirdetést egy esküvői ruhaszalonban, ahol a szállást is megoldják igény esetén (INGYEN). Két embert keresnek. A telefonszám: 70/7707-325. Lehet, hogy nem fizetnek halálra de jelen esetben szerintem ez is életmentő neked.
Sok sikert és fel a fejjel! :)

zsemlegombóc 2015.02.23. 09:39:34

ja és itt az email címük, ha esetleg telefonálni már nincs pénzed: info@boglarkaszalon.hu

komisz_kölök 2015.03.13. 12:44:26

@Szelid sunmalac
@Despota
@sunabajnok
@Benedith

Hat nemtom ki hogy van vele, de nalam azota sem nem jelentkezett senki. Ezennel a magam reszemröl kamunak nyilvanitom a törtenetet,

Lucas Hale 2015.04.26. 22:55:49

Tudok segíteni egy gyors kölcsön !!! Szüksége van egy kölcsönt fizeti ki a számlákat, vagy vállalkozást indítani saját?
Ha igen kapcsolatot velem capital.loancompany101@gmail.com
süti beállítások módosítása