Nincs pénzem műtétre, a fájdalom pedig elviselhetetlen
2016. március 30. írta: Despota

Nincs pénzem műtétre, a fájdalom pedig elviselhetetlen

sad-woman.jpg

Tisztelt Szegénység blog!

Tóth Károlyné Katalin vagyok. korábban megjelent, a segítségkérésem már újságban, a Karcag tv –be, amikor is egy műtéti beavatkozás miatt fordultam tiszteletteljes kéréssel a nyilvánossághoz. Előre bocsátom, hogy távol áll tőlem, hogy másoktól várjam, a megoldást. Óriási traumán estem át a karambolom után, amely 2007-ben és 2008-ban ért. Ennek következtében veszítettem el a munkahelyet, leszázalékoltak, a bal arcomba állkapcámba beépített fémlemezek iszonyatos fájdalmakat okoznak, amelyet el kell távolítani.

Ezt a műtétet a TB nem támogatja. Mivel lemez helyéra be kellene ültetni implantátumot, 3 fogam maradt meg, de azt is ki kell húzni, ha kiveszik a lemezt! Ez az operáció 6 foggal együtt kb 250 ezer ft lenne. Ebben szeretném segítségüket kérni az operációra, nem csinálják meg a beavatkozást, csak ha ki tudom fizetni. Ennek a korrekciós műtétnek a lebonyolításához kérném a jó szándékú emberek segítségét, támogatását bárkitől, aki átérzi a helyzetemet.

lending-a-helping-hand.jpg

Ha volna értékes ingóságom, már pénzzé tettem volna, csakhogy megszabaduljak az elviselhetetlenségig fokozódó időnkénti fájdalmaktól (mivel sokat van begyulladva). Bízom benne, hogy vannak jó szándékú, segítőkész emberek, akik átérzik a helyzetet. Köszönettel fogadok minden felajánlást.

Számlaszám::70100114-15345060 

Nemzetközi HU57 70100114-15345060 

Köszönöm előre a segítséget! Ha Valaki segíteni szeretne, e-mailbe többet is írhatok! koszonet@citromail.hu Ott telefonszámom is megadom Köszönöm előre Kati! Isten áldjon minden segítő, jó szándékú embert!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr348545310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sir Galahad 2016.03.31. 10:32:42

Nem vagyok jogász, de erre talán van egyszerűbb megoldás is: a karambol okozóján kell behajtani a költségeket. Próbálkozott már vele?

kilgore.trout 2016.03.31. 11:15:55

Most kétszer karambolozott,vagy mi ? Azt nem értem,ha krónikus fájdalma van,annak a kezelését a TB biztos fizeti. Privátba meg szintén biztos,hogy 250.000 Ft-ért nem csinálják meg neki,annyiból egy ráncfelvarrás se jön ki,hát még egy ilyen műtét implantátumokkal stb. Nem lehet esetleg ezt jobban elmagyarázni?

Sir Galahad 2016.03.31. 11:17:48

@macihagyma: Az egy egészen más helyzet lenne. Ha így volna, tisztességes lett volna feltüntetni a segítségkérő levélben, hogy ő a hibás, mert egy baleset vétlen sérültjének kérését nyilván másként mérlegeli az ember, mint azét, aki balesetet okozott. Nem tételezem fel a szerzőről, hogy meg akarta vezetni a jó szándékú embereket, így azt valószínűsítem, nem ő a hibás.

Medgar 2016.03.31. 12:19:45

3 fogam maradt meg, de azt is ki kell húzni, ha kiveszik a lemezt! Ez az operáció 6 foggal együtt kb 250 ezer ft lenne.

Mi van?

kvadrillio 2016.03.31. 13:24:29

nagyon jó sebészeink vannak a kórházainkban......keress egyet és hagyd megoperálni magad ! :)

kvadrillio 2016.03.31. 13:33:09

@kvadrillio: SE címer
Fogászati és Szájsebészeti Oktató Intézet
Semmelweis Egyetem
Kilépés a tartalomba

Információk
Szakfelügyelet
Oktatás
Munkatársak
Híreink
Telefonkönyv
Járóbetegszakrendelések, ambulanciák
OKJ

RSS Semmelweis Hírek
Kedvezményes jegyvásárlás a Rózsavölgyi Szalonban
Magyar Felsőoktatásért Emlékplakettet vehetett át Dr. Zöldi Kovács Katalin
„A színek a fény gyermekei” – Vincze Angéla kiállítása a Semmelweis Szalonban
Tájékoztatás új szerződött partner – tűzoltó készülékek és tűzoltó eszközök felülvizsgálata, karbantartása kapcsán
KAT és Munkavédelmi képviselő választás: jelöltállítás április 11-ig

Betűméret: A A A

Nyitólap » Járóbetegszakrendelések, ambulanciák
Járóbetegszakrendelések, ambulanciák

Betegfelvételi és sürgősségi osztály

Szájsebészeti osztály

Parodontológiai osztály

Konzerváló fogászati és Fogpótlástani osztály

Fogszabályozási osztály

Gyermekfogászati osztály

Orális medicina (szájnyálkahártya betegségek) osztály

Orális diagnosztika osztály

Prevenciós osztály

Radiológiai osztály

Gerostomatológiai – Helyreállító protetikai osztály

Implantológia osztály

Infektológiai Fogászati osztály

Endodontia csoport
printNyomtatás
▲ Fel
◀ Vissza

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.31. 14:37:02

@Medgar:

Szerintem arról lehet szó, hogy a 3 foggal szemben (fölé vagy alá) oda kell építeni másik 3 fogat is, különben úgysem tud rágni velük.

Grrrrröviden 2016.03.31. 17:59:52

Jogos. Mi az az állkapca? Plusz a lemezeltávolító műtéteket fizeti a tb. Ha meg panaszt okoz akkor végképp.

Netuddki. 2016.03.31. 18:58:11

Na és összegyűlt már az a 250ezer? Mert akkor már felesleges utalni.

Komolyra fordítva, van olyan aki a megadott számlaszámra utal?
Szerintem valós esetben elég lett volna az elérhetőséget megadni, akár a blog gazdáján keresztül is. Sokan vannak akik ezt az összeget mellényzsebből ki tudnák fizetni a kórháznak (és nem hiszemre elutalni egy ismeretlen bankszámlára). A takonyárpi például ennek az összegnek a többszörösét elveri egy este Ibizán. Tessék szépen megkeresni a lézereket, rogánokat, mészarosokat!

Netuddki. 2016.03.31. 19:00:17

@kilgore.trout: Mellesleg ha ekkora fájdalmai vannak (és nem kamu), akkor orvosi műhiba esete is fennforoghat.

TamásD 2016.03.31. 21:13:57

Hát, sok empátia nincs a t. társaságban :)

Igazából nem biztos, hogy kamu, az ilyen implantátumos/rekonstrukciós műtéteket valóban nem mindig fizeti az OEP. Pl. emlőtumor műtéte utáni rekonstrukciók is sokszor fizetősek kell, hogy legyenek.

Ilyen esetekre van az egyéni méltányossági kérelem, írni kell egy levelet az OEP-nek, és szerencsés esetben mégis térítik a műtétet. Mondjuk erre mondják, hogy járni jár, csak nem jut :(

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 21:28:20

@kilgore.trout: "biztos,hogy 250.000 Ft-ért nem csinálják meg neki"

A műtétet a TB fizeti, ez a hálapénz, amivel a várakozási listán 8 évvel előbbre kerülhet.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 21:31:21

@.Tibi.: "Tessék szépen megkeresni a lézereket, rogánokat, mészarosokat!"

Szerintem nem adni akar pénzt, hanem kapni. Egyébként is, az a pármillió, amit egy közönséges dolgozó ember tudna ezeknek adni, annyiért le se hajolnak.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 21:32:57

@TamásD: "Pl. emlőtumor műtéte utáni rekonstrukciók is sokszor fizetősek kell, hogy legyenek."

Viszont a fehérnemű alatt viselhető ilyen szivacs, az ingyenes.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.31. 21:46:47

Na és mi van, ha 250 rugó helyett 25 millió gyűlik össze?

Ugye pár hetes eset, hogy egy hazai zenekar lepukkadt tagja kalapozott össze a remélt 70 ezer helyett 3.5 millát. Oszt ahelyett, hogy a fölöslegből ingyen koncertet szervezett volna a támogatóinak, elkezdett holmi szponzorációról hablatyolni és fizetős koncertet szervezett a plusz pénzből - magyarul üzletbe fektette. Nekem a gyomrom fordult ki ettől, mert nem etikus.

A levélíró eljárását sem tartom egészen etikusnak, bár lehet, hogy csak nem gondolta végig a dolgot. Valószínűleg nem a műtétre, hanem a "hálapénzre" kell neki a píz. Akkor viszont a tisztesség azt kívánná, hogy megadja annak a sebésznek a nevét, akinek a "hálapénzt" fizeti - aki enélkül nem hajlandó elvégezni a műtétet -, továbbá leírná, mit szándékozik tenni azzal a pénzzel, ami esetleg ezen felül összegyűlik. (Én az adakozóknak való arányos visszautalást tartom a legtisztességesebbnek.)

TamásD 2016.03.31. 22:02:23

@atpijkamo120: Az ingyenes, de azért messze nem ugyanaz...

szcsongor 2016.03.31. 23:14:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Gondolom Sickratmanről, azaz Paizs Miklósról beszélsz. Igen, sokkal többet kapott, de erről nem tehet, talán mert még sokan vannak akiknek bejön a művészete és támogatni szerették volna. És igen, fizetős koncertet rendezett, amiből egy fillért nem látott természetesen, mert a többi fellépőnek ajánlotta fel az egészet.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.04.01. 14:32:49

@szcsongor:

Attól ez még üzleti vállalkozás volt - egy nem jövedelmező üzleti vállakozás is üzleti vállalkozás -, pedig nem erre kérte a pénzt - tehát etikailag erősen megkérdőjelezhető.

Ha valaki adományt kér tőlem, mert éhezik és nem tudja fizetni a rezsijét, akkor nem biztos, hogy örülnék, ha az adományomból a barátainak jövedelmező - vagy akár nem jövedelmező - üzleti vállakozást finanszírozna. Egyszerűen csak azért, mert nem üzleti vállalkozásra kérte, és én nem arra adtam.

Az egyedüli tisztességes eljárás az lett volna, ha arányosan visszautalja azt a pénzt, amire már nincs szüksége a megélhetésre. Simán megtehette volna, hiszen banki átutalással kapta, megvoltak a küldők számlaszámai. Esetleg szervezhetett volna egy olyan koncertet, amelyre az adakozók tiszteletjegyet kaptak volna tőle. De azzal, amit csinált, a deklarált céltól igencsak eltérő módon használta fel az adományokat, ami bizony nem volt tisztességes.

ketrin57 2016.04.05. 21:24:25

Szép estét kívánok mindenkinek! Én vagyok Tóthné Katalin! Először is szeretném megköszönni kik pár ezer ft--tal segítettek! Nem szeretnék milliókat összegyűjteni ..Soha életembe nem kértem segítséget senkitől,de én sok sok emberen segítettem már (ma is segítek amiben tudok)! Nem kamu nem hazugság mi itt le van írva én nem tudtam hogy itt megjelent..Hálásan köszönöm aki kitette !! Azért szerettem volna írni..mindeninek ...Először is ..NEM VOLTAM HIBÁS...másodszor sajnos le lett zárva az ügyem a biztosítóval nagyon régen! Nincs szükségem csak annyi pénzre mivel ki tudnám fizetni az államból kivett lemezt( ezt ingyen kiveszik) de sajnos a beépített implamtátum és 4--5 fog fizetős (nem hálapénz) Az arcomból nem is tudom egyenlőre talán ha nyerek a lottón mivel az még sokkal költségesebb lenne!! (bár azzal is sokat szenvedek sokszor begyullad) Most ez lenne nagyon fontom mivel hetek óta nagyon fáj a 3 fogam az egész arcom..róla! Sajnos akinek van pénze azt tapasztaltam nem igazán segítő ember ! A férjem 15 éve beteg..rá sem számíthatok! Most 1x kértem segítséget de igazán ..leírom nem gondoltam hogy ilyen sok rosszindulatú ember van! Most nem erre az oldalra gondoltam..hiszen már újságírónő is kért segítséget részemre két újságban is!! A Karcag tv..ben is de nem sok segítséget kaptam sajnos! Ez nem kötelező. ki átéli szenvedésemet. segít. hálásan köszönöm.....Nem Plasztikai .nem szépítő műtét Ha kérdésed van ..szívesen válaszolok a koszonet@citromail.hu e-mail címről! Orvosi leleteket átnézve kértek részemre segítséget Ezenkívül még 3 műtét vár rám (nyaki gerincsérv,,kéz,láb!!! Sok sok törésem volt..arc-áll 5 borda II nyakcsigolya mindkét láb..jobb kézfej ..amiből még ma is műtétek várnak rám! Mindenkinek kívánok szép hetet fájdalom mentes életet! Isten segítsen mindenkit Köszönöm Katalin!!

ketrin57 2016.04.06. 08:49:47

Azért is írtam ..mivel én sohasem ítélkezem senki fölött bármit kér is..(amikor tudtam tudok ma is segítek) .biztosan segítségre szorul az ember ha már ide kényszerül. hogy Segítséget kérjen másoktól Én személy szerint szégyelltem kérni...de sajnos megtettem.. kérlek ne ítélkezz senki fölött ha nem ismered ..miért is folyamodik mások segítségére)..Reménykedem Isten segít találni igazi ,jólelkű segítő embereket,hogy túl legyek a műtéteken ! Nem milliókat szeretnék gyűjteni..csak ami meggyógyítana! Tolókocsiba voltam 4 hónapig majd járókeretes sok hónapig Felépültem annyira hogy el tudok végezni magam körül.. Erős kitartó nő vagyok sok szenvedésen,fájdalmakon túl!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.04.06. 10:16:06

@ketrin57:

A gyanakvást meg kell értened és nem rosszindulatnak vagy a segítőkészség hiányának tulajdonítanod. Nap mint nap rengeteg csalásról, csalóról hall az ember - gondolj pl. a manapság divatos "unokás" csalásokra -, és bizony sok ilyet tapasztal személyesen is.

Persze a tisztességes szándékkal kérőnek rosszul esik, ha megkérdőjelezik a tisztességét - na de ismeretlenül ugyan honnan lehetne tudni, melyik kérés mögött áll tisztességes ember és melyik mögött csaló?

ketrin57 2016.04.06. 20:01:30

Igen tudom és meg is értem ..Én nem is itt gondoltam hanem volt olyan ki rosszindulatú megjegyzést írt Arra írtam ameddig nem tudja igaz e vagy nem ne bántson meg senki senkit sem! Én sokszor segítettem támogattam...bár lehet volt nem volt rászorulva...de segítettem Úgy gondolom adni jobb mint kapni..de sajnos most én is kértem! Tudom hogy sok olyan ember van ki nincs rászorulva és még is kér!! Köszönöm mindenkinek ki segít de azoknak is kik nem tudnak segíteni de velem éreznek!!! Isten segítsen titeket!!! NEM AKARTAM ÉN BÁNTANI SENKIT SEM!!!!

ketrin57 2016.04.17. 09:30:54

Sziasztok! Ez történt velem Csütörtökön!

Sajnos nem vagyok jól Ismét 10 varrat... a számban belül az államban! Borzasztóan fáj!!! Ma műtötték a belső lemezt+ 3 fogat kivették ..érzéstelenítővel (ugye ébren rettenetes volt ..de megdicsértek)
..másfél órás műtét volt!!! Ismét bébiétel evése pár napig!!! 1 hét múlva kiderül mi lesz a többi lemezzel !
EZT még leírom min mentem keresztül mire sikerült kivenni a lemezt!

A baleset után mint már olvastál róla belemezelték alul középen 3 fogam megmaradt mit visszavarrtak és a lemez tartott! Nagyon fájt mind 3 fogam napokig szenvedtem de Karcagon semmit se tudtak csinálni vele mivel a lemez fogta! Így elküldtek Debrecenbe a Klinikára Ott soron kívül fogadtak nagyon rendesek segítőkészek voltak megnézték a panorámás felvételt tanakodtak vagy 4--en ..azután elmondta mit tudnak csinálni Ki kell húzni a 3 fogat de mivel így a fertőzés veszélye fenn áll ki kell venni a belső lemezt is ! Kihúzta fogaimat mit igazából észre se vettem de ami azután jött az brutál volt!! Felnyitották azt nem mondanám hogy fájt de sajnos a csavarokat simán csavarhúzóval nem tudták kihúzni ...igy az egyik orvos az államat tartotta a másik kalapáccsal verte a csavarhúzót egy ideig ....mindet próbálták..de sajnos úgyse engedett Majd konzultáltak és jött a fúró Aláfúrtak több helyen így nagy nehezen ki tudták venni a lemezt .(közbe mindig kaptam az érzéstelenítőt mikor szóltam hogy fáj)..de őszintén mondom senkinek nem kívánom amit átéltem .. 2x lettem pár pillanatra rosszul vagyis szédültem akkor kicsit megálltak levegőt fújtak rám .. szóltam mikor jobb volt.. hogy folytathatják!!! Talán gond volt hogy nem reggeliztem.. és ez ugye fél 11 körül kezdődött és délbe jöttem ki!! Szóval nem volt egy leány álom egy hét múlva kiszedik a varratot akkor beszéljük meg a többi lemez kivételét!!! Nagyon szépen köszönöm hogy gondoltok rám, igazából velem éreztek .s van aki aggódik is értem!!!
Sajnos nagyon fáj (enni jelenleg
csak bébiételt tudok..vagyis pépeset... tejeset, fűszereset tilos ) de kibírtam már sokat,kibírom ami még jön a jobb reményébe.. ezen is túl leszek! KÉRLEK HA LEHETŐSÉGED ENGEDI SEGÍTS TÁMOGASS HOGY LEGYEN PÁR FOGAM ÉS KI TUDJAM VETETNI AZ ÖSSZES LEMEZT!!! Itt a telefonszámom....30-280-5649 ki kéri tőlem,, igazolom orvosi leletekkel is!!! Isten segítsen minden jó embert!!!

ketrin57 2016.05.18. 14:28:25

Szép napot mindenkinek Itt kaptam pár embertől támogatást segítséget Mit nagyon nagyon köszönök!! Isten segítse őket jó lelkükért ! Sajnos még hiányzik 160 ezer Kérlek ha tudsz segíts nekem..akár kölcsönt is elfogadnék mit havonta tudnék visszafizetni 10 ezer ft--ával! nagyon fáj az arcom ez az időjárás változás borzasztó!!! Kérek minden jólelkű ember ki tud segítsen 1x talán ők kérnek segítséget ,,,s én leszek ki támogatni fogja! Senki se tudja mit hoz a jövő!!! ORVOSI leletekkel tudom igazolni ki kéri e-mailbe ..koszonet@citromail.hu Legyen csodás napotok !!
süti beállítások módosítása