A nagybátyám utcára tett minket
2020. február 11. írta: Despota

A nagybátyám utcára tett minket

content_poverty_white_family.jpg

Elmesélné történetét? Segítségre szorul? Van egy hasznos ötlete? Írjon a szegenyekvagyunk@gmail.com címre!

Az alábbi témákban várjuk a leveleket:

  1. Elszegényedés
  2. Kilátástalanság
  3. Spórolási tippek
  4. stb

Sziasztok.

 Rá találtam erre az oldalra és szeretném én is megosztani veletek az én történetemet.

Minden akkor kezdődött, amikor a nagybátyám kitett az utcára édesanyámmal és a húgommal az örökölt házból késő este. Sajnos a testvéreimhez kellet költöznünk, bár ott sem éreztük magunkat igazán biztonságban. Apámnak nagy nehezen sikerült munkába állni, de sajna akkor sem volt tető a fejünk felet.

Mióta az eszemet tudom, azóta dolgozom iskola mellet is dolgoztam és amit tudtam, be vállaltam, hogy a családfenntartó szerepet betöltsem. Édesanyám nem tud dolgozni, mert sajna nincs meg a 8 általános iskolai végzettsége.

 content_poverty_white_family.jpg

Édesapám se tud dolgozni, mert sajnos tartós tüdőbeteg, fizikai munkát egyáltalán nem tud végezni és a szeme sem igen alkalmas munkavégzéshez.

Idő közben sikerült házat találnunk, amit mai napig részletre fizetünk és sajnos nem kis összeggel, a családban egyedül a húgom dolgozik és ő segít, ahogy tud a sógorom is dolgozik, jelenleg nincs arra pénzünk, hogy munka iránt járjunk, én 2 szakmával a kezembe sajnos igen nehezen helyezkedek el, csak az a gond, hogy el kellene menni felvételizni, de nincs pénz az útra, nagy segítség lenne ha valaki tudna segíteni abban hogy elutazzak munka iránt.

Hálás lennék a segítségért, sajna nem tudom, hogy mit tegyek.

Tamás

A bejegyzés trackback címe:

https://szegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5915468796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása